29-1-2019 Ledenavond Tuinclub

De tuinclubcommissie ontvangt u graag op deze eerste avond in het nieuwe seizoen met een kopje koffie en iets lekkers. De verdere invulling van de avond is onder andere een overzicht van het nieuwe voorjaarsprogramma en een korte presentatie over het afgelopen tuinjaar in de tuin van Annelies. Na de pauze praten we na over alle activiteiten die we in 2018 hebben ondernomen. Om de vele bezoeken aan de bijzondere tuinen nog even terug in de herinnering te brengen wordt dit begeleid door mooie foto’s van Rozannie. Verder is er deze avond volop gelegenheid om met elkaar (tuin)- nieuwtjes uit te wisselen en om mooie fotoboeken en tuinboeken in te kijken We sluiten zoals voorgaande jaren deze avond af met een loterij van aantrekkelijke planten.

meer foto's