Meierijstad

U bent van harte welkom, kom genieten tijdens onze altijd gezellige ledenavond. Wij hopen op een grote opkomst.

Bij binnenkomst krijgt u een consumptiebon voor koffie /thee met appeltaart te gebruiken voor aanvang van het programma, u aangeboden door de commissie tuinclub.
De invulling van het programma is als volgt:
Bespreking van het nieuwe voorjaarsprogramma.
Daarna een avondvullende PowerPoint presentatie door Rozannie.
De avond wordt afgesloten met het verloten van plantjes.

Omdat er in 2021 maar twee activiteiten van de tuinclub hebben plaats gevonden en de terugblik er van door middel van de foto’s te zien is op onze Website www.meierijstad.groei.nl  is daarvoor geen nabespreking ingepland. Toen kwam ik op het idee om een presentatie te maken vanwege het groot aantal foto’s die ik in alle seizoenen van het jaar gemaakt heb van alles wat er groeit en bloeit in ‘Rozannie’s Hof’. Door de jaren heen heb ik inmiddels veel kennis vergaard over de groei en bloeiwijze en de bijzonderheden van planten. Ook zijn er voorbeelden te zien hoe je planten die te groot worden voor een kleine tuin terug kunt snoeien om er nog lang van te kunnen blijven genieten. Tijdens de presentatie komt dit allemaal ter sprake.

meer foto's