Waarom Groei & Bloei?

De KMTP/Groei & Bloei is een landelijke vereniging voor tuinliefhebbers, die het maandblad ‘Groei & Bloei, alles over tuinen en tuinieren’ uitgeeft. De doelstelling van de vereniging is: het bevorderen van de kennis en belangstelling voor het leefmilieu en de flora in het algemeen en de zorg voor het behoud, de ontwikkeling en toepassing ervan in het bijzonder.

Wie zich abonneert op het tijdschrift wordt tegelijkertijd lid van een plaatselijke afdeling, zoals de afdeling Meierijstad. Die plaatselijke afdeling organiseert lezingen, tuinreizen, excursies naar tuinen en kwekerijen, bloemschikcursussen, wandelingen, workshops, kortom talrijke activiteiten, die voor groenliefhebbers aantrekkelijk zijn. De lezingen zijn voor leden gratis.

De plaatselijke afdeling is een platform om andere tuinliefhebbers te ontmoeten, ervaringen uit te wisselen, van elkaar en van deskundigen te leren, samen creatief met groen en bloemen bezig te zijn en activiteiten te ondernemen. Door middel van een jaaragenda en van de website worden de leden van de activiteiten op de hoogte gehouden.  www.meierijstad.groei.nl
Leden zijn vrij om aan de activiteiten van de afdeling deel te nemen.
Meer informatie over de afdeling Meierijstad vindt u op deze website.

Informatie over de landelijke vereniging vindt u op de website  www.groei.nl