Zomerworkshop Bloemschikken

Op zondagmorgen 18 augustus geeft mevr. Rika Bieren-van Aarle een Zomerworkshop Bloemschikken waarbij veel aandacht, uiteraard, voor de Dahlia.

Onder haar leiding en toezicht is het mogelijk om op de locatie van Dahliatuin De Pompon in Eerde (Bernhard van Damstraat)  een bloemstuk te maken met de diverse daar aanwezige bloemen.  Dat zijn niet alleen dahlia’s, er zijn ook aardig wat andere zomerbloemen beschikbaar.

De workshop begint om 10.00 uur en eindigt om 12.30 uur
(dit tijdstip bij benadering).
Deelnemers moeten zelf een snoeischaar meebrengen. Bakjes mogen eventueel ook meegebracht worden, is niet verplicht. Voor oase zorgt Rika.

De kosten voor Groei & Bloei-leden zijn 10 euro, niet-leden betalen 15 euro. Een lid mag maximaal 1 introducé meebrengen. De maximale groepsgrootte is 20 personen.

Inschrijven doe je door het bedrag over te maken naar
Groei & Bloei, Iban NL81RABO0153315245 met vermelding van naam & telefoonnummer

Om een idee te krijgen kunt u kijken op: www.rikabloemkunst.nl

Deze brief uitprinten