NIEUWSBRIEF 13  GROEI EN BLOEI afd. MEIERIJSTAD

Nieuwsbrief 13, juli-augustus-september 2024

Een wat late nieuwsbrief dit jaar, de maand juli is al bijna voorbij, maar voor onze leden is dat ook niet de maand waarin nog activiteiten zijn.

De maand augustus is de maand van het busreisje, georganiseerd door Rozannie, en verder was het altijd rustig in deze tijd. Het is trouwens nog steeds mogelijk om je in te schrijven voor de busreis naar de Achterhoek!

Dit jaar echter hebben we in augustus wel een bijeenkomst, deze keer met name voor de bloemschikkers. Op zondag 18 augustus is een workshop voor alle belangstellenden, bloemschikken op de Dahliatuin De Pompon in Eerde (Bernard van Damstraat), onder leiding van Mevr. Rika Bieren-van Aarle.  De bloemen voor het bloemstuk zijn niet alleen dahlia’s maar ook diverse andere zomerbloemen. Aanvang 10.00uur, eind ca. 12.30uur. (snoeischaar meebrengen), kosten 10 euro, niet-leden 15 euro. Inschrijven door middel van het bedrag overmaken naar Groei en Bloei, iban NL81RABO0153315245.

In verband met het feit dat velen van ons nog met vakantie gaan in de maand september is er in die maand geen lezing, daar is de lezing van januari voor in de plaats gekomen.

Graag nog even jullie aandacht voor het volgende:

In het voorjaar heb ik van dhr. Martien van Berlo vele jaargangen Groei & Bloei ontvangen en die schenkt hij aan de leden van Groei en Bloei, u kunt bij mij dus gratis jaargangen afhalen. Het betreft jaargangen 1987 t/m 1993 en 1998 t/m 2010. Het handigst is als u mij mailt en aangeeft wanneer u de tijdschriften wilt komen halen. (beavgr(at)gmail.com)

Voor de rest wens ik u fijne zomermaanden, hopelijk met niet al te veel regen, de tuin heeft al genoeg water ontvangen.

Met hartelijke groet,

Bea van Grinsven