Ledenavond Tuinclub 2020

De tuinclubcommissie ontvangt u graag op deze eerste avond in het nieuwe seizoen met een kopje koffie en iets lekkers.
De verdere invulling van de avond is o.a. een overzicht van het nieuwe voorjaarsprogramma door Rozannie en een korte presentatie over het afgelopen tuinjaar in de tuin van Annelies.
Na de pauze praten we na over alle activiteiten die we in 2019 hebben ondernomen.
Om de bezoeken aan de bijzondere tuinen nog even in de herinnering terug te brengen wordt dit begeleid door de mooie foto’s van Rozannie.
Verder is er deze avond volop gelegenheid om met elkaar (tuin)- nieuwtjes uit te wisselen en om leuke fotoboeken en tuinboeken in te kijken Zoals voorgaande jaren sluiten we deze avond af met een loterij.

meer foto's