Voorwoord door de voorzitter van Groei & Bloei Meierijstad

Aan alle Groei & Bloei leden en aan alle groen-geïnteresseerden,

Met veel enthousiasme zijn de meeste mensen aan het nieuwe jaar begonnen, een nieuw begin en nieuwe kansen om er weer een mooi jaar van te maken.

Gelukkig merkt onze tuin niets van alle onrust om ons heen en blijft  een mooie en gezonde afleiding bieden.

Tot nu toe gaat het er in 2023 rustig aan toe: het is zacht weer en er is nog geen vorst te bekennen. Voor de natuur is het niet geweldig en we moeten dus maar afwachten hoe het verder gaat. Een vroege bloei is natuurlijk niet handig als het straks in februari of maart nog gaat vriezen. We kunnen ons hart vasthouden en hopen dat het goed gaat. Meer kunnen we niet doen.

Het jaar 2023 wordt voor Groei en Bloei traditioneel geopend met de Algemene Ledenvergadering. Dit jaar is deze vergadering op donderdag 23 februari, in het WijNu gebouw in Veghel. Na de vergadering is de bingo waar de leden mooie groenprijzen kunnen winnen. Wij maken er een gezellige avond van, zoals altijd.

Een avond waarop u kunt horen hoe het met onze vereniging gaat en wat er zo al op het programma komt. Zoals elk jaar nodigen wij u uit om suggesties aan te dragen en zo mogelijk bij te dragen aan de activiteiten.

Wij hopen dat het ons dit jaar lukt om de plantenmarkt te organiseren. Door corona was het eerder niet doorgegaan en was er nauwelijks belangstelling voor het meedoen aan onze kleinschalige plantenbeurs. Mocht u plantjes kweken, welke dan ook, en graag uw plantjes verkopen, dan bent u van harte welkom om op zondag 11 juni een stand te huren en uw plantjes aan de man te brengen.

Het is nog niet helemaal duidelijk wat er verder in 2023 wordt georganiseerd, het is momenteel nog te vroeg om daarop vooruit te lopen.

Heeft u vragen of suggesties? Laat het ons weten, wij kijken graag met u mee naar de diverse mogelijkheden.

Wat uw tuin betreft kan het sowieso een mooi jaar worden, elk jaar zien we met veel plezier mooie planten groeien en bloeien. Geniet ervan!

Met vriendelijke groet,

Bea van Grinsven-van Doorn, voorzitter Groei & Bloei Meierijstad

p.s.voor actuele informatie:zie onze website: www.meierijstad.groei.nl